ПОПИТАЙТЕ НИ...


Как се извършва доставката?
Доставките се извършват с куриерски фирми Рапидо, Еконт Експрес и Тип Топ Куриер до техен офис или на адрес посочен в поръчката. След подаване на заявката, ние ще се свържем с Вас за потвърждение на поръчката.


Заплаща ли се доставката?
За всички поръчки важат преференциални цени на куриерските услуги на фирми Рапидо, Еконт Експрес и Тип Топ Куриер. Стойността на Вашата доставка може да калкулирате в процеса на поръчка в специално вградения модул на фирма Рапидо. За цени на услугите на фирми Еконт Експрес и Тип Топ Куриер може да се обърнете към наш сътрудник на посочените контакти.


Мога ли да получа поръчан артикул от офиса на Корделла, без да ползвам доставка?
Можете да се свържете с нас, за да уточним подходящ час, в който да посетите нашия офис. За да получите поръчката в нашия офис, първо трябва да попълните заявката си в електронния магазин KORDELLA.BG и да отбележите това Ваше желание в стъпка четири на Вашата поръчка, след което ще получите обаждане от наш оператор, с който ще уточните подробностите.


Как да откажа вече направена поръчка?
Възможност за отказване на поръчка: до 24 часа след нейната регистрация. Ако желаете да се откажете от направената поръчка, но сте предплатили артикулите в нея - ще Ви бъде възстановена цялата сума.


Мога ли да анулирам поръчката си?
Поръчката Ви може да бъде анулирана при следните основателни причини: стоката е с изчерпана наличност или предложеният аналог не Ви допада. Моля, не поръчвайте артикули, които не желаете да закупите! Ако все пак Ви се наложи да откажете поръчка, използвайте формата за контакт (Връзка с нас) на нашия сайт, като задължително впишете номера на поръчката или се свържете с нас на телефоните в офиса.


Мога ли да върна получената стока?
Имате право да върнете поръчаната от Вас стока в рамките на 15 работни дни от датата на получаването. Според Закона за Електронната Търговия и Закона за Защита на Потребителя, ще Ви бъде възстановена пълната заплатена от Вас сума без таксата за доставка. Задълженията Ви спрямо цитираните закони изискват да се грижите за безупречния търговски вид и окомплектоване на закупения артикул.


Как се извършва плащането?
1. Заплащане при доставка (Наложен платеж) - Заплащате на куриера за направената поръчка при получаване на стоката.
2. Заплащане при получаване в офиса на КОРДЕЛЛА
3. Банков превод

Всички цени са с ДДС в български лева.

Трябва ли ми кредитна карта, за да поръчам стока?
Не, Вие можете да направите поръчка и да платите при доставката в брой или по банков път.


Издавате ли фактури за стоките?
Издаваме фактури по ЗДДС (данъчни фактури) за направените поръчки. Ако желаете фактура, моля попълнете данните в необходимите полета или ги напишете в полето за коментар към поръчката.

Какво трябва да знам за съхранението, използването и защитата на личните данни?

Подробна информация за всичко свързано с Политиката по защита на Личните данни ше намерите тук.
Важно е да знаете, че:

 Регистрирайки се в онлайн магазин kordella.bg или на или на blog.kordella.bg, Вие се съгласявате с Политиката по защитата на Личните даннии изрично потвърждавате, че я приемате.
 Предоставянето на Лични данни е доброволно, с оглед на използването на услугите на сайтовете ни или осъществяване на достъп до тях. Ако не желаете да обработваме Личните Ви данни по начина, описан в Политиката, моля, не ни ги предоставяйте.  Евентуалният Ви отказ да предоставите необходимите Лични данни за използване на услугите на електронен магазин kordella.bg би означавал отказ да използвате съответните услуги или да осъществите достъп до .
 В определени случаи Вашето изрично съгласие за обработване на Лични данни може да не е необходимо, ако е налично друго правно основание, например: спазване на законовите задължения на Администратора; необходимост за изпълнение на договор и др.