УСЛОВИЯ ЗА ДОСТАВКА

Извършваме доставка на територията на България с куриерски фирми Спиди АД, Делегейтс (Директ БГ ООД) и Еконт Експрес ООД, в съответствие с Общите условия. Времето за доставка на поръчки до адрес е от 90 мин. до 7 работни дни, в зависимост от населеното място. В повечето случаи доставката е на следващия работен ден след направена поръчка, продължителността на доставката зависи от графика и натовареността на куриерските фирми. Цената на доставката се определя от куриерските фирми и се изчислява на база тегло на пратка, адрес на получателя и време за доставка. Цената на доставка се определя по тарифите и условията на куриерските фирми - СпидиЕконт и Делегейтс.

В рамките на град София може да предложим доставка в рамките на деня, за 3 часа или експресна 90 мин., съгласно условията на куриерските фирми - партньори и в зависмост от времето на поръчката. 

При направена поръчка, наш сътрудник ще се свърже с вас по телефон или имейл за уточнение на детайлите на поръчката и доставката. 

УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ

Транспортни дефекти

При получаването на поръчаните артикули клиентът е длъжен да ги прегледа и в случай че констатира видими недостатъци или дефекти, получени по време на транспортирането, следва незабавно да информира куриера, извършващ доставката.
В случай, че са налични дефекти - в присъствие на куриера, извършващ доставката, се съставя констативен протокол, като клиента  отказва да получи пратката. Клиентът уведомява kordella.bg по телефон и на следния имейл адрес: kordellashop@kordella.bg.

Замяна на продукт

Когато доставеният продукт видимо не съответства на заявения за поръчка от клиента и това може да се установи чрез осъществен преглед, клиентът може да поиска доставения му продукт да бъде заменен със съответстващ на направената от него поръчка в срок от 14 дни от получаването му, на kordellashop@kordella.bg.

  • Продуктът трябва да бъде неупотребяван.
  • След преглед на върнатия продукт от наш сътрудник, клиентът ще бъде уведомен чрез e-mail за резултата от проверката и за изпращането на съответващ продукт.
  • Разходите по връщане на продуктите са за сметка на клиента.
  • Изпращането на продукта до клиента може да отнеме до 30 работни дни от датата на пристигане до kordella.bg.
  • Ако продуктът е употребяван, kordella.bg си запазва правото да не приеме връщането му и да го изпрати обратно на адреса на клиента.
  • Продукти, направени съгласно индивидуални спецификации или такива, които са персонализирани, не подлежат на замяна и връщане.

Възстановяване на сума

Клиентът има право да се откаже от Договора за продажба от разстояние и да поиска възстановяване на сумата за поръчания продукт в срок от 14 дни от получаването му, съгласно чл. 50 от ЗЗП. Клиентът трябва да уведоми kordella.bg за намерението си да върне поръчания продукт чрез формата за контакт или по имейл kordellashop@kordella.bg. Клиентът връща стоката на kordella.bg  в 14-дневен срок от писменото предявяване на претенцията и заплаща транспортните разходи за връщане на стоката по чл.55 ал.2 от ЗЗП. Крайният срок за връщане на стоката обратно на kordella.bg е преди изтичането на 14-дневния срок.

  • Продуктът трябва да бъде неупотребяван.
  • След преглед на върнатия продукт от наш сътрудник, клиентът ще бъде уведомен за резултата от проверката и че сумата за поръчка на продукта и за възстановявана на сумата.
  • Сумата се възстановява по начина, по който е направено плащането от клиента. 
  • Ако продуктът е употребяван, kordella.bg си запазва правото да не приеме връщането му и да го върне обратно на адреса на клиента
  • Рекламация на персонализиране не може да се предявява при грешно подадено от клиента изписване на текст, символ, дата. Текст, символи, числа се приемат само писмено, изпратени от клиента, като той сам носи отговорност за тяхната точност. Същото важи и при изписване на латиница и при транслителирация на текст на кирилица.

НЕПОТЪРСЕНА ПРАТКА

В случай, че не бъдете открити на посочения адрес в рамките на срока за доставка или не бъде осигурен достъп на куриера, КОУЗИ ФОКС ЕООД приема това за неоснователен отказ и се освобождава от задължението си да достави поръчаните стоки, а вие губите възможността поръчаните от вас стоки да бъдат доставени. КОУЗИ ФОКС ЕООД си запазва правото да изпрати на посочения от вас електронен/физически адрес УВЕДОМЛЕНИЕ ЗА НЕПОТЪРСЕНА ПРАТКА, с което да претендира заплатената сума за доставка и връщане на стоката, определена по тарифата на използваната куриерска фирма.

ГАРАНЦИЯ

Предлаганите от kordella.bg продукти са с гаранционен срок, посочен от съответния доставчик. Гаранцията включва производствени дефекти. Гаранцията не включва дефекти, причинени при грубо и несвойствено използване на продуктите, неправилно съхранение или почистване, както и механични повреди.

Всички евентуално възникнали спорове се решават между страните. Орган за алтернативно решаване на спорове по смисъла на чл. 182, ал. 4 от ЗЗП са помирителните комисии към Комисия за защита на потребителите. При възникване на спор, свързан с онлайн продажба можете да ползвате и сайта ОРС.

Текстовете в настоящия раздел се отнасят за лица притежаващи качеството на потребители по смисъла на §13, ал.1, т.1 от Допълнителните разпоредби на ЗЗП.